2013. február 18., hétfő

Rajzórai feladat

Rajzórai feladatnak kaptuk meg, hogy készítsünk maszkot. Lehetett rajzolni és vett, emberi formájú kartonra festeni is. Egyből beugrott hogy én meg akarom Amon maszkját csinálni, de aztán beugrott, hogy az a rajztanáromnak nem felelne meg. Ő nem tudja azokat a háttérérzelmeket, amiket én átélem a sorozatnézése közben. Nem ugrik be neki az az alak, az a hang, az a karakter, az az elvetemült gonosz elme akit én a vásznon láttam. Alapvetően a maszkja nem túl bonyolult, épp ezért ha lerajzolom, akkor a tanár visszadobja "tudsz te ennél jobbat is" címszóval, vagy ad rá egy gyenge jegyet.
Hosszas tervezgetések után beugrott a kék szellem, így végül emellett maradtam. Sajnos nem volt sok időm az elkészítésre, mivel szorított a határidő. Ezért elmaradt az árnyékolás, és látszik is rajta, hogy elsietett munka. Nem életem festése(főleg hogy bénán festek), de mivel abszolúte avatar ihlette, szerintem motivációként is hathat esetleg egy ilyesmi maszk elkészítéséhez:)

Az Amon maszk elkészítéséről még nem mondtam le! Az, hogy rajzórára nem viszem be, az nem jelenti azt, hogy a magam szórakoztatására nem készíthetem el!

Nincsenek megjegyzések: