2013. március 2., szombat

Itt a tavasz!


Bizony, bizony! "Ilyenkor nyílnak a virágok, Appa meg új bundát kap!" - Aang
Nekünk mindamellett hogy közeleg a jó idő, azt jelzi, hogy már nincs sok hátra a II.Könyvig, ugyanis valamikor tavasszal fog kijönni(elvileg áprilisban), de alig csöpögtetnek nekünk információkat. Egyenlőre még nem nyitják meg a csapot, és morzsákat sem hagynak. Nem is baj, mert én eldöntöttem, hogy nem fogok előzeteseken lógni, ugyanis elveszik az epizód élvezhetőségét, mert én spekulálok, és mikor nézem az adott részt, mivel már láttam a jelentet, nem élem úgy át.

Most, hogy már március van, gondoltam hozok nektek egy pár képett, ami az Avatar-beli tavaszt idézi. Mint ahogy újraéled a világ, úgy én is kirepülök, és nem kell bemenekülnöm a meleg szobába a hideg elől, bár most még nincsen túl meleg se. De hiányozni fog a hófehér táj, ahogy a hó belepi a környezetet, és az a semmivel nem utánozható érzés, amikor este hatalmas pelyhekben hullik a hó nyugodtan, csendesen, és az ember(vagyis lehet hogy csak én) elveszik a több ezer meg millió fehér kis pamacsban ahogy megtörik a lámpák fényét.


Nincsenek megjegyzések: