2013. június 13., csütörtök

Szavazás

A legutóbbi szavazás arról szólt, hogy ki a kedvenc avatarod.... ez a szavazás most arról szólt, hogy vajon melyik a kedvenc elemed. Íme az eredmény:
Az eredmény számomra nem meghökkentő. Szinte biztos voltam benne, hogy a víz lesz a legkedveltebb. Ki tudja miért. Talán mert legtöbbünknek kedvenc szereplője ehhez a néphez tartozik. Talán mert eme nép kultúrája tetszett meg legjobban. Második helyezett csupán két szavazattal előzte meg a harmadikat, ami végül is azt jelenti, hogy a tüzet és a levegőt közel ugyanannyira szeretjük. Az hogy a föld így lemaradt igazán nem értem. Pedig a földnek az egyik legjobb arc a képviselője.
Hát ennyit az eredményekről. Én elárulom mire szavaztam: mindegyikre! Mivel nem tudtam dönteni, ezért mind a négyre adtam egy voksot. Volt még olyan aki ezt tette?:D

Nincsenek megjegyzések: