2013. július 20., szombat

Avatar rajzolási technikák

Most kipróbáltam kicsit más technikákat, illetve egy kicsit változtattam a rajzoláson. 

Először teljesen a fejemből semmiféle segítség felhasználásával készítettem el kockás avagy négyzetrácsos lapon(kinek mi tetszik) ezeket a skicceket. talán látszik is Korra fején(oldalról) hogy egy kicsit mintha elcsúszott volna. A másik két egészalakost annyira nem dolgoztam ki, inkább csak a kockás füzet előnyeit érdemes nézni, mivel könyebb így megtartani az arányokat.

A másik "művészi" kép festékkel készült. Pontosabban vízfestékkel és félfamentes lapra. Az egészet úgy kezdtem "gyakoroljunk Korrát festeni", de aztán úgy megtetszett az a bal felső, hogy szépen kidolgoztam. Bár így is kicsit furcsa lett a szeme, ez sajnos szerintem a papír és a halvány festés miatt néz ki így ahogy. Pedig ugyanolyan mint az alsó szem, csak egy kicsit mintha összefolyna. A nyelvnyújtós Kora pedig,... hát magam sem tudom hogy az honnan jött. Talán Korra azt a tulajdonságát erősíti, hogy szereti áthágni a szabályokat és azt csinálni amit akar. Neki ne mondja meg senki mit csinál!:D


Nincsenek megjegyzések: