2013. július 1., hétfő

Szünet

Kellemes nyári szünetet minden diáknak, legyen akár általánosba járó vagy egyetemi, az érettségiknek is vége, a szemesztereknek is.

Így Júliusban előreláthatólag nem biztosan, de egy hétig nem leszek itthon(ezenkívül dolgozni fogok, szóval nem csücsülök itthon sokat). Ám mivel mostanában nem voltam valami túlzottan aktív(milyen kíméletesen fogalmaztam), pontosabban az utóbbi jó pár hónapban, igyekszem majd bepótolni. Kissé elhanyagoltam az oldalt. Sok minden összejött nekem így júniusban és májusban, de júliusban most már több időt akarok szakítani az oldalra és az alkotásra!
Az elmúlt időszak számomra rajzolási pöcegödör volt(elnézést a kifejezésért). Mostanában valahogy mindig valami más kötötte le a figyelmem, és észre se vettem milyen régen ültem le és fújtam ki a gőzt a rajzoláson keresztül. Ötletek mindig vannak, inkább a megvalósítás a probléma, bár sokszor az ihlet is hiányzik.
Egy rajzot ha törik ha szakad akkor is befejezek, még ha az eredmény nem  is lesz valami elviselhető. A másik régóta készülő dolog még merőben nincs kész, de talán az eddigi legkomolyabb munkám lesz, ha kész lesz. Ne árulok el többet, mert minél hamarabb fel akarom tenni!:)

Nincsenek megjegyzések: