2012. július 16., hétfő

Csináld meg Aang nyilát gyöngyből!

Aang(de minden levegőidomár) nyilának gyöngyből készült változata.
Hát először is megrajzoltam, a mintát ami szerint később csináltam az egészet. Ha valakinek kell a mintalap teljes egészében elküldhetem neki! :)
Szükségletek:
-Kék színű gyöngy kb. minimum 40db
-Drót 0.5 méteres bőségesen elég
-Egy nagy adag türelem! :D
Nekem egy rózsaszín-kék karkötő szétszedésével, sikerült kék gyöngyöket "kinyerni".
Ezen a képen látható a  minta rajz, és a karkötő amit szétszedtem miatta (amúgy sem tetszett meg nem ment rá a karomra>.<")
Remélem olvasható az írásom! :)


Miután elegendő kék gyöngyöt sikerült összeszednem, elkezdtem őket felfűzni.
Először egy gyöngyöt megpróbáltam a drót közepére illeszteni, hogy egyenlő legyen mindkét oldal.
Aztán felfűztem az egyik drótvégre 2 darabot majd a másik drótvéggel szembefűztem vele. Majd meghúztam



Ugyanezt megismételem 3 gyönggyel is!
Ha valaki nem nagyon értette itt egy illusztráció hozzá, hogy hogy néz ki mikor szembefűztem 3 gyönggyel. Majd mindkét drótvéget meghúzzuk szorosan, hogy ráilleszkedjen az előző 2 gyöngyre. 
De nem szabad hogy elcsússzanak egymáson!
Az egésznek laposnak kell lennie!
Ezt úgy érhetjük el, hogyha a meghúzás után az ujjunk közé fogjuk a gyöngyöket és megnyomjuk.


A képen megnézheted oldalról, lapítva. Majd ha neked úgy jobban tetszik hajíthatod is ahogy gondolod.
És a végeredmény:

Akár karkötőnek is lehet készíteni, ha elég hosszúra csinálod, hogy körbeérje a karodat. Azon a megoldáson még gondolkozok.:)

Nincsenek megjegyzések: