2012. november 17., szombat

A Keresés képregény

Hallottam/olvastam arról hogy egy külön képregény lesz, ami magába foglalja, hogyan találják meg Zuko anyját. Ezen kicsit elgondolkodtam.
Először is, valószínű Zukot bántja a dolog és hiányzik neki az anyja. Aang ez biztos észre veszi és felajánlja segítségét, vagy Zuko megkéri őt, hogy segítsen megkeresni az anyját(ezt is csak a címoldalról tudom kikövetkeztetni). Első dolog, hogy megkeresse Azulát, akit egy "diliházban" találja, nem túl jó állapotban. Megkéri Azulát, hogy csatlakozzon hozzájuk.
Nézzük csak: az anyja úgy hagyja ott Zukot, azon az éjszakán, hogy nem tudni semmit mi történt, és hogy hova lett. Csak Ozai mesél arról mi is volt a valóságos háttere a történteknek még a 3.könyv 10.részében. Az anyja él, de valahol száműzetésben. Szerintem vissza kell nézniük a múltjukban, és emlékezni azokra a dolgokra amik nyomok lehetnek a jövőben. Ha Azula segít nekik, akkor neki is emlékeznie kell olyanra amit az apja esetleg csak véletlenül mondott ki. Ha találnak valami nyomot amin elindulhatnak akkor nekivágnak. De ki tudja? ha Azula kiszabadul, akkor nem-e támad Zukóra? Nem-e akar újra a Tűz ura lenni? Nem akar-e majd bosszút állni. Nem tartom kizártnak hogy az apjukat fogják faggatni erről. Elmennek olyan helyekre, ahol szeretett az anyjuk lenni. Lehet hogy új életet kezdett a föld királyságában, vagy remeteként és a hegyekben, esetleg az is lehet hogy már nem él. Ha hallotta volna hogy milyen szörnyűségek után ki most az új Tűz ura, szerintem visszamenne Zukóhoz.
Én speciel örülök ennek a képregénynek hiszen ez egy elvarratlan szál, és megválaszolhat annyi kérdést. De ami azt illeti nagyok az elvárásaim. "Sajnos" több részre lesz ez is bontva. A sajnos szó kétélű, abból a szempontból jó, mert hamarabb kapunk a kezünkbe valamit, viszont rosszabb, mert feldarabolják a történetet és még várnunk kell a következő részéig. Meg hát megmondom őszintén nálam nem aratott nagy sikert az Ígéret képregény, de erről majd máskor írok.
A képregény első részét 2013 márciusára ígérik!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Ha érdekel, ezen a honlapon itt van angolul a képregény. Csak hátulról, és először a jobb, utána a bal oldalt kell nézni. http://s212.beta.photobucket.com/user/BlackRose108/library/Full%20Promise%203%20scans
Én nem értek belőle sok mindent.
Jó szórakozást!

Yoi írta...

Szia!
Igen már láttam, és elolvastam, kis segítséggel nagyjából megértettem.
De azért köszönöm!:)

Névtelen írta...

Szia! Nem tudod véletlenül hogy a magyar képregényt mikor adják ki????