2012. november 26., hétfő

Korra színes rajzok

Most Korráról készült színes rajzomat láthatjátok, és egy másik részletét. Ritka, hogy színezek ceruzával, most mégis megtettem. Korra színvilága, szerintem fantasztikus.

Lehet hogy te nem vetted észre az eredeti sorozatban(pedig benne van, de elég nehezen észrevehető, mert gyors), de ez egy légidomító mozdulat, amit Korra gyakorol. Nekem iszonyatosan megtetszett a kézmozdulat, hát lerajzoltam. A színezésről annyit, hogy iszonyat nehéz megcsinálni a sötétebb árnyékokat, ugyanis nem csak grafittal csináltam, és kihívás eltalálni a megfelelő színt.
Ez pedig csak egy RÉSZLET egy másik, már elég régóta készülő rajzomról. nem akarom elóra elmondani mi is lesz belőle kisütve, de a II. Könyvig mindenképp be akarom fejezni(bárcsak könnyen menne), ha mégsem tudom megcsinálni, lehet kritizálni, és szidni amiért ígérgetem,de nem tudom befejezni. Ott van az orrom előtt de amikor meglátom, nem megy a befejezése, tudom mit akarok, ott van a lelki szemeim előtt, de nem tudom végrehajtani, mindenesetre nem adom fel! :) Egyébként ez is ki lesz színezve!
(Bocsi a rajz fényléséért!)

Nincsenek megjegyzések: