2013. január 12., szombat

Levegő Nomád medálok

Aang visel az utolsó részben egy levegőidomár nyakláncot. Annak rekonstrukcióját készítettem el fából. Nekem speciel nagyon megtetszett, így úgy éreztem kell csinálnom ilyet. Ezenkívül csináltam még egy sárga alapon barna levegő jelzésű medált is. Nálam kicsit kontrasztosabb, élénkebb színek vannak, mint a sorozatban, akasztót pedig még nem döntöttem, hogy csinálok rájuk.
Ez egy kicsit macerás munka, kell hozzá segítség plusz speciális eszközök.(nekem könnyű volt mert apum nagy barkácsmester)
Hozzávalók:
-Fa alapanyag
-Fafesték
-Fűrész, csiszolópapír
1.lépésként beszereztem a fa alapanyagot, ami egy fa keresztmetszeti cikkelyéből áll.
Erre rárajzoltam egy kört körző segítségével, majd fűrésszel körbe szeltem, így kinyerve a kört.
Utána jött a csiszolás. Először durva csiszolóval csiszoltam a lapját és az oldalát(kicsit letompítottam), majd a finommal végigmentem rajta, hogy a felülete szép egyenletes és sima legyen.


 Miután ez megvolt, barna festékkel befestettem az egyiket, sárgával a másikat. Megvártam míg megszárad, után jött a trükk, ami sokat segített(/hátráltatott) a jelzések elkészítésében.
Snitzerrel kiszabtam egy lapra nyomtatott levegőjelzést, azt rátettem a barna fára, és csak végigkentem. Utána természetesen kellett még igazítgatni, de az arányok és elhelyezkedésben rengeteget segített.
De a kivágott csigákat sem szabad eldobni! Ki tudja hova lesz még jó! :D (Nekem még vannak terveim velük, de szerintem akár díszítésként is funkcionálhatnak.)



Sok sikert azoknak, akik belevágnak! :)


Nincsenek megjegyzések: