2012. április 22., vasárnap

Korra alkalmából...

Hát igen mint ahogy írtam, hogy jövök, itt is vagyok! : D
Hál' istennek több mint 20 oldalt tudok csinálni ezért beindult a frissítgetés!! : )
Nos mivel én tegnap láttam online a Korra legendájának 3. részét online (bár angolul, amiből nem sok mindent értetem... : S) ezért egy kicsi ráhúzok erre a menüpontra. meg is csináltam az Epizódok-at és a Szereplők-et.
Nem kell félni attól mert a szereplők alatt nincs hosszasan taglalás, mert LESZ! Csak hát még nem írtam meg hozzá a jellemzéseket...^^" De fogok!! : D
Ezenkívül frissítettem a kinézetet, megváltozott a háttér és a fejléc - ez is Korrás : D -, ettől függetlenül remélem tetszik, bár megmondom őszintén fogok rajta változtatni mert én úgy érzem hogy ez nem az igazi... : |
Ezenekívül megcsináltam az AVATAR menüpontot belül a Népek-et. Nem kell aggódni itt is lesz majd minden népnek külön elemzés! Nem hagyok ki semmit sem! : D (Az idézetek Iroh-tól vannak a II. Könyv 9. Részében)
Meg még úgy döntöttem hogy hétköznap, ha feljövök annyira nem, de  hétvégén főleg szombaton Korra lesz a téma; Korra lesz a frissítés, Korra lesz minden!! : D Nem akarok annyira a nagyon csakis kizárólag Korrával foglalkozni, mert még nekem ott van Aang és én őt sosem fogom elfelejteni! Attól hogy most Korra a legújabb, én nem akarok megfeledkezni Aangról sem. Elvégre Korra történetében is sokszor visszaköszön...

Igyekszek de nekem is van suli így nem tudok mindig feljárogatni és valami újat feltenni, mert hát azért mégiscsak sok tud lenni...  például holnap ne várjatok mert tuti hogy nem leszek... : S

Nincsenek megjegyzések: