2012. április 17., kedd

"A sors nagytréfamester "- Iroh

Hát igen ver engem sors... most vettem én kis butuska észre, hogy maximum csak 20 oldalt tudok létrehozni....:(((( Ááááá de miért??? Pedig minden  szereplőnek külön oldalt akartam csinálni, minden helyszínnek... stb... de ez így nem jó... pedig annyira jó ez blogger felület... tetszik a felépítés meg az hogy könnyen szerkeszthetem meg az hogy a képeket olyan tök jól jeleníti meg...
Ááá én úgy terveztem hogy amit blogolok, azt teszem azt kimentem vagy átírom máshova a kreatív ötletet vagy tippeket vagy bármit, csinálok egy külön oldalt hozzá hogy aki akarja ki tudja keresni... de ez így nem jó...

Félek ebből költözés lesz.... ezt nagyon sajnálom de ez van....:(((:SSS
Majd még meglátom hogy hova is szándékozom, de ez még a jövő....
Ha esetleg van tippetek hova, akkor légyszi osszátok meg velem:) (Bár nem tudom hány ember olvasta eddig a blogom><")

Addig is írok egy két előzetest, hogy miről is fogok írni nektek:
Hogyan rajzolj avatárt? Hogyan készíts avatárt gépen? Milyen avataros cuccokkal dobhatom fel a mindennapjaim? Milyen avataros szoba dekorokat lehet csinálni?.... stb és persze videókat linkelek, képeket szerkesztek, elemzéseket írok, friss híreket hozok:)
De ezt mind csak akkor ha találok egy jó oldalt ahova átmehetek, vagy addig ki nem eszelek valamit....:S

Na sziasztok!!!...:|

Nincsenek megjegyzések: