2012. április 20., péntek

Úgy tűnik maradok a helyemen.

Na hát igen... nem megyek innen sehova... majd valahogy megoldom ezt a problémát, megpróbáltam több oldalszerkesztőt de egyszerűen nem tudtam megszokni/ kezelni őket. : S A Webnode CCS-e valahogy nekem nem akarja azt csinálni amit én mondok, (meg nem is nagyon mennek nekem a CCS-ek inkább HTML) Ucoz, pedig annyira bonyolult, igaz az HTML-es de egyszerűen kiigazodni rajta...: S Nem akarok lapunk.hu-st noha az kiválóan tudom kezelni, de annak a blogja nem túl jó.. a mindenkilapja, pedig régen jó volt most meg... úgy megváltozott.. : S Gportal meg fizetős (tudom-tudom nem kell sokat fizetni de mégis kell és nem vagyok sóher, de nem szeretnék kiadni pénzt erre a "hobbyra", hiszen még nem érzem azt hogy olyan komoly lenne
Úgyhogy maradok itt és majd kitalálok még hogy hogyan csináljam...
Ha esetleg van valami más ingyenes oldalszerkesztő ötletetek, akkor légyszíves osszátok meg velem : D
Talán sikerül több oldalt is készíteni mint 20.... remélem... és mostantól már fogom hirdetni is az oldalam : )

És talán a következő bejegyzésemnél már nem csak erről í zűrzavarról fogok írni, hanem mondjuk tényleg nekikezdek az ötletelésbe, elemzésekbe ...stb : )

Nincsenek megjegyzések: