2012. október 28., vasárnap

Rajzok

Most egy kicsivel több rajzot hoztam :D Ezek a képek még mindig elég kezdő munkák.

Ez az intro egyik híres, ismert képe. A képen Katara és Sokka látható, amint Sokka egy lámpást tart, és Katara félve a bátyjához simul, hogy biztonságban érezhesse magát a szörnyű időkben. Nem tudom szerintem ennek a képnek az eredeti sorozatban is nagyon jól sikerül átadni az érzéseket, amik akkor keringhetnek bennük.
Sokka, egy összevágott képen, mert a formát és az arckifejezését, másik-másik képről másoltam. tehát ezt így nem találhatod meg az eredeti sorozatban, ez egyedi. De azt hiszem sikerült Sokka jellemét lefirkantani.
Zuko herceg, mikor vesződik azon, hogy hogyan is halt meg a nagyapja, és ki adta azt az üzenetet és mit jelenthet. Vicces hogy ezt a rajzot is egy iskolai tanórán csináltam, még tavaly, amikor feleltettek. Olyan hibája van a képnek, hogy egy kicsit kicsi lett a szeme és hogy nem húztam ki eléggé a kontúrokat.(A papír hullámzódását, ne tudtam kibekkelni.


Nincsenek megjegyzések: