2012. október 15., hétfő

Pasztell rajz

Igen lehet mondani, megint egy rajzzal jövök, viszont most mutatok egy másik technikát!

Nos, mint látszik ez nem a hagyományos Aang grafika amit megszokhattunk, vagy amit a legtöbb animében láthatunk. Direkt ilyen. Ezt az Aangot ugyanis egy róla készült körözési plakátról másoltam, viszont én mosolygóssá tettem, holott az eredeti képen elég megszeppent és szomorú.
Azt a technikát próbáltam leutánozni amit ott láttam, ugyan én nem festettem, mást használtam. Ugyanis ez a kép pasztellel készült. Nem vagyok nagy művelője, talán ez meg is látszik. A pasztellben az a nehéz, hogy nehéz a kicsi lyukakba használni és úgy elkenni.
Készülési folyamata pedig nem más, mint először ceruzával megrajzoltam, majd kiszíneztem és végül alkoholos filccel átrajzoltam a kontúrokat. Most nem csináltam árnyékolást, mert az eredetin sem volt. Talán egy kigúnyolása lehetne a körözési plakátnak, hisz Aang itt mosolyog, és nevet a tűzidomárokra :D

Nincsenek megjegyzések: