2012. december 18., kedd

Órai firkálgatások

Mikor az ember már nem tudja mit csináljon, belekezd a firkálásba. Vonalak, aztán hirtelen lesz belőle valami. Arról a pacáról vagy éppen satírozásról eszünkbe jut valami más, és már meg is próbáljuk lerajzolni. Az áthúzások közepette ha találunk valami elfogadhatót, úgy örülünk hogy sikerült eltalálni az arányokat, vagy csak tovább húzzuk a vonalak tömkelegét. Mit ne mondjak, szoktam egyes órákon "művészkedni", ezekből a "műveimből" mutatok kettőt :D

Levetkőztettem Korrát. Biztos hogy kihagytam valamit, azért jól elvoltam vele. Alul meg egy Korra változat, ami szerintem a fiatalabb Korrát idézi(már a vállszélességből következtetek erre meg a arcból... kicsit fiatalabb sikeredett)

Nézzétek el azt a sok baromságot ami a lapon pluszba még rajta van. Maradjunk annyiban, hogy a padtársammal élvezzük az életet :D

Nincsenek megjegyzések: