2012. június 26., kedd

2000 látogatás!

ÚÚristen nagyon, nagyon szépen köszönöm nektek!! Álmomba sem hittem volna ekkora számnak! Ráadásul a holnap még csak kb. 2 és fél hónapos (Sajnos  nem voltam elérhető mikor 2 hónapos lett így nem tudtam bejegyzést írni)!!! NAGYON KÖSZÖNÖM!
Ennek örömére most elárulom mi lesz. Na de azért csak titkolózni is fogok.
Július nagy részében nem leszek itthon. Internetezési lehetőség elfelejtve, ha sikerül géphez ülnöm akkor nem tudok majd az oldallal foglalkozni :S Ezééért van egy olyan beállítás a Blogggeren, hogy előre megadhatom mikor legyen közzétéve az adott bejegyzés? Hát nem király? :D Na szóval előre megírtam kb 4 hosszú bejegyzést(bár ez még gyarapodhat egy-két röviddel) és ki is osztottam mikor jelenjenek meg (mostmár csak reménykedem így is lesz) Annyit mondok hogy megismerhettek engem jobban, a véleményem a fanatizmusom, lehet van aki nem érdekel, de hát ez egy blog! Valamilyen szinten rólam is szól nem csak Aaangról és Korráról... Július első hetén 2 bejegyzés is lesz érdemes sűrűn nézni! Ja és még lesz egy tipp hogy hogyan töltsd el az idődet úgy hogy közbe persze Avatar is közrejátszik.
Na de nem mondok semmi többet erről!

Még annyi, ha nem sikerül megírnom a finálé "elemzését" jún 30-ig akkor nem is várjatok rá mert lehet csak Augusztusban sikerül közzétenni(szégyen szemre) Nagyon sajnálom de nagyon sűrűk most a dolgok számomra. BOCSI!

Nincsenek megjegyzések: