2012. június 20., szerda

Nektek szól!

Hát most nem a Korrával kapcsolatban írok hanem elsősorban VELETEK és az oldallal kapcsolatban, és gyakorlatilag emiatt is írok.
Először is szólok előre, hogy Július kb. első 3 hetében nem nagyon leszek! Lesznek bejegyzések, de pl chatbe meg sehol nem tudok válaszolni a kérdésekre amik esetleg felmerülnek. De frissítés lesz, bejegyzés lesz, de én magam nem leszek elérhető. BOCSI : (
Aztán... szeretnélek titeket megkérdezni hogy mégis hogy tetszik az oldal? Nagyon szörnyű? Vagy egész jó Látom hogy szavaztok, látom hogy hányszor nézik meg az oldalam, látom hogy melyik oldalak a legtöbbet megnézettek, azt is látom hogy googleból milyen keresőszavak segítségével kerültök ide(mindezt a Blogger programnak köszönhetem). DE azt nem hogy vannak-e visszatérő látogatóim, azt nem. Mert nem kapok valami sok visszajelzést(Tisztelet a kivételnek) Egy kis kritika nem árthat, én jól viselem a rossz és jó kritikákat, úgyhogy nyugodtan meg lehet mondani ha valami szerintetek nem túl nyerő és ha valami szerintetek tök jó. NEM harapom le senki fejét. Bár azért szeretnék "komoly" kritikákat kapni. Tehát senki ne eressze el itt a dühét, mert én arról nem tehetek amiért dühös, vagy rossz kedvében van. Akár chatbe akár Megjegyzésbe is esetleg várom az ötleteket észrevételeket : )
És sajnálom hogy az oldalaknál elég sok a hiányosság.... de frisseket is írni pluszba még azt is szerkeszteni, elég sok, de igyekszem... remélem majd sikerül ráncba szednem az egészet és akkor szép lesz, jó lesz,  meg végre kész lesz :D

És még egy kis előzetes a várható bejegyzésekből (úgy mint a szombati Korrából is csak előzeteseket kapunk xD):
-Hamarosan egy hosszú bejegyzés lesz rólam és egy szoros kapcsolatról(lehet hogy több részre tagolva)
-Egy ötlet, ami az én agyamból pattant ki(bár azt nem garantálom hogy esetleg máshol nem-e láttad már)
-Képek, legyen az szerkesztett vagy máshogy készült...
-Valószínűleg lesz egy bejegyzés Aang és Korra legendájának összehasonlításáról(tudom hogy lehet nem kéne ezt a két egyedülálló sorozatot összehasonlítani, de én valahogy úgy érzem szükség lehet erre) és remélem még a nyáron össze tudom hozni(Július előtt, de nem ígérhetek semmit)
-Ja és designváltozás valószínű lesz, mert ez a kinézet sem az igazi.. : S (legalábbis számomra)

Ha valamit még kifelejtettem (mert elég lóhalálába írtam xD), megjegyzésbe leírom : )

Nincsenek megjegyzések: