2012. június 8., péntek

Korra legendája 8.rész

Ha még nem láttad akkor itt megnézheted online: Link (felirattal)
Noshát ez a rész fantasztikus volt! Nekem nagyon tetszett!
Az első jelenetben, Meelo-n én olyan nagyokat röhögtem : D, annyira bírom ezt a kis aranyos "légidomárfiút": D Asamival most már tényleg kezdek megbékélni, bár elég nehéz lehet neki... Most az új lakhelyén ahol nincs akkora színpompa mint eddig, bár azt hiszem megszokja... na meg majd a börtönt is... : S Amikor Ikki kipletyizi, hogy Korrának tetszik Mako, Korra reakciója kis túlzás... Számomra egy kicsit ijesztő volt.. És Ikki párduc üvöltése, amikor kizárják, kicsit túl sok.... egy kicsit szolidabban is lehetett volna az érzelmeket ábrázolni! Na de mindegy, mindenesetre ez is elnézhető, hisz a folytatás fantasztikus!
Megalakul a következő Avatar-csapat: Mako, egy kivételes tűzidomár; Bolin, egy kiváló földidomár; Asami, egy talpraesett nem-idomár és Korra Avatar!
Bár a "BomerAang", vagy a "Félelmetes négyes" talán egy kicsit jobb és eredetibb volt, ez meg már olyan másolás... mindenesetre szeretem ezt a csapatot is! : )
Az Avatar csapat őrjáratozása és bűn ellen fellépése nagyon el lett találva, hihetetlen csapatot alkotnak, bár ebben a részben azt érzetem hogy egy kicsit mintha Asami lenne a vezető, hisz kiadta a "parancsokat", és sikerült ártalmatlanítani a chi-blokkolókat. Bár szerintem igen jó "irányító" volt.
Na és Tarrlok aki ezt az egészet ne nézi jó szemmel... Már nem tudom Tarrlok kinek az oldalán is áll... Amonén vagy  a Köztársasági Városén? Leginkább saját maga oldalán. Nem tudom. Amonnal lenni számára nem logikus, hisz ő is egy idomár, de hogy a köztársasági Városnak nem tesz jót az biztos. Tehát csak a maga céljait akarja megvalósítani. Politikus.. ezért nem szeretem a legtöbbet... mások kárára szerzik meg maguknak a hatalmat. Remélem a történet végére elszámol vele Korra, vagy nem tudom, csak rájön Tarrlok hogy saját maga alatt vágja a fát....ha Amon elfoglalja(amit ő a buta törvényeivel segít) a Várost akkor neki se lesz hatalma. Na és ki ne hagyjam a VÉRIDOMÍTÁST... ezt a elképesztő képességet, amit Tarrlok telihold nélkül képes uralni. Tarrlok tényleg számító alak... És Korrának újabb látomása érkezik Aangtól., de most hosszabb és tartalmasabb. Szerintem elég sok mindenre lehet következtetni belőle, és nekem van egy olyan érzésem hogy a látomásban lévő férfi is tudott vért idomítani. Na és amikor azt mondja Tarrlok hogy sok mindent nem tudsz még rólam... Kicsit hátborzongató.
És Asami... na végre kezdi kapizsgálni hogy van tényleg valami Mako és Korra között... na azt viszont nem tudom hogy ez majd hogy üt vissza, mindenesetre várom a folytatást! : D

Sajnálom hogy ilyen sokáig nem tudtam jönni frissítéssel, nem nagyon értem rá, meg most valami egészen másra készülök : D 

Nincsenek megjegyzések: