2012. szeptember 23., vasárnap

Aang körömlakkozás

Azt hiszem nem kel mondanom hogy a nő nem egyik képviselője vagyok. Ez szinte magával hordozza a női észjárás dolgait. Na de most ebbe ne menjünk bele, hanem legyen csak annyi, hogy kifestem a körmöm mint a legtöbb lány vagy nő teheti/teszi(a férfiak is tehetik, de ebbe se menjünk bele).
Szóval megcsináltam egy Aangos körmöt. Ez az első ilyen próbálkozás, ez csak prototípus még lehet továbbfejlesztem(ez a mániám... ha valamit jóra megcsinálok az nekem nem elég, mert már kitaláltam hogy tegyem még jobbá, és addig nem nyugszom amíg a mégjobb nem leszXD)
És ezeket a lakkokat használtam hozzá...
Hogy miért Aang? Mert a nyilát mindenféleképp meg akartam csinálni, és utána már csak ez fért ki :D
(A virsli ujjaimat és a széles körmeimet nem kel nézni... sem a gyűrött kezemet!)

Vélemények róla mikor meglátják:
"Aang? Az mi?" - "Jajj tudom láttam a filmet! Onnan ismerős!" - "Miért két A-val írják?" - "Tök jó! De mi is van ráírva?" - "Ezt te csináltad?" - "Mi az az ÁÁng?" - "A nyilakat hogy csináltad?"

Nincsenek megjegyzések: