2012. szeptember 1., szombat

Zuko - Aang rajz

Tűz Ura Zuko és Aang Avatar
Ha valaki nem tudná elolvasni akármilyen szépen írtam(nem az erősségem):
Zuko: A hatalom nagy teher (English:The power is big load.)
Aang: Tudom (English:I know)
Talán egy kicsit érződik, hogy Az Ígéret képregény is egy kicsit adott a kép témájának elkészüléséhez. Körülbelül a képregény után játszódhatna le ez a beszélgetés köztük, vagy esetleg alatt. Szerintem egy kicsit elgondolkodtató, hogy milyen beszélgetésből jött ki ez(legalábbis igyekeztem azzá tenni), és hogy a két barát között milyen viszony van, mindkettőjüknek nehéz feladata van az életében, a sorsuk már megíródott, most be kell hogy váltsák. Remélem sikerült érzékeltetni. Nem sok olyan képem van amire írtam is valamit, inkább csak rajzolok, és nem írom le mit mondhatnak a rajzon szereplők. Főleg nem szeretem ceruzával kiszínezni, de hát most tessék. Tudom és én is látom hogy nem csodás a színezés, inkább mondjuk vízfestékkel jobb, vagy porkrétával, vagy akvarell, vagy olyannal ami nem lesz vonalas. Mondjuk nem voltak valami jó minőségű ceruzáim sem.

Ez a rajzom az Avatar Hétvége alatt készült, ami augusztus 25-26-án volt nézhető a Nickelodeonon.

Nincsenek megjegyzések: