2012. szeptember 17., hétfő

Digitális próbálkozások

Nos nem csak sima papíros rajzolással próbálkozok hanem digitálissal is. Belátom hogy ez amit csináltam elég...gyatra lett.(a profik egyből észreveszik a hibákat) De vegyük figyelembe, hogy ez az első digitális rajz próbálkozásom, és nem profi Pohotshopppal csinálom hanem egyszerű Photo Filtrével. Én ahhoz vagyok szokva és szerintem azért kihoztam a tőlem telhetőt. Persze hibákba belefutottam így az elején, de most már tudom hogy hogy kell hozzákezdenem. Először is rárajzoltam a lapra Sokkát. Majd beszkenneltem és átrajzoltam a Photo Filtrével. És kiszíneztem. Majd letöltöttem egy képet az Avatarból és beszúrtam rá. Ez a háttér például az I.könyv 16.részéből van. Nem tökéletes a rajz, ez tuti. Mondjuk papíron jobban nézet ki... Nem egy nagy szám ez a digitális próbálkozás, de gondoltam nem gond ha megtudjátok milyen széles körben gondolkozok :)
Itt pedig életem első GIF-je. Tudom, hogy nem túlságosan jó, de az első :)

1 megjegyzés:

Yoi írta...

Elnézést Sokka "megnyakláncatlanításáért", csak később vettem észre az orbitális hibát...