2012. augusztus 11., szombat

4000 látogatás+szavazás állása

Nagyon nagyon köszönöm!! Nem is tudom ki tudom-e fejezni a hálámat felétek! 4000... tyűha! :DD
Nem is gondoltam volna hogy elérem ezt a látogatottsági szintet! Tényleg nagyon sokat jelent ez nekem!
Ezért csinálok egy olyat, hogy kérhettek tőlem ez alá a bejegyzés alá tehettek megjegyzéseket, miről szeretnétek olvasni.És én arról fogok írni! Tehát TI mondhatjátok meg mi legyen az oldalon! Azt nem garantálom hogy miden óhajt-sóhajt teljesíteni tudok, de megpróbálom! :) Nem hiszem hogy több ilyet fogok csinálni, szóval használjátok ki az alkalmat;) De csak a megjegyzéseket nézem, ha a chatbe írtok, azt nem.
Meg tervezek egy új kinézetet, egy kicsit sötétebbet, na meg egy betűtípusváltást:DD

Szavazás
Ezenfelül mint látjátok a szavazás lezárult noha én egész nyáron azt akartam hogy menjen és sajna folytatni nem tudom, csak újraindítani, viszont akkor  minden adat törlődik. Ezért most ide leírom mennyi volt a szavazás állása és ki nyert ideiglenesen. Összesen 67 szavazat érkezett. És a szavazás 2012.07.25 17:00-ig tartott.
  1. Aang 31 leadott szavazat
  2. Korra 25 leadott szavazat
  3. Kiyoshi 6 leadott szavazat
  4. Roku 5 leadott szavazat
  5. Kuruk és Yangchen 0 szavazat
"Érdekes" hogy Aang nyert, nem is kevéssel... bár hogy Aang nyert annyira nem érdekes, inkább hogy mennyivel, de mivel még sokan nem látták Korrát, ugyanis még nem ment le magyar szinkronnal ezért azt gondolom még lehet ebből szoros verseny:D
Szóval ma augusztus 11.-én újraindítom a szavazást, azoktól elnézést kérek, akik már leadták szavazatuk és még egyszer le "kell" adniuk, hogy kedvencük mellett voksolhassanak.

Nincsenek megjegyzések: