2012. augusztus 27., hétfő

Új design

Mivel hétvégén Avatar hétvége volt, és tegnap lement a magyarra szinkronizált Korra legendájának első része, gondoltam kellene egy új kinézet, mondjuk jó régóta terveztem de most kaptam elég löketet ehhez.
Nos mint az előző fejlécemen, most is Aang és Korra látható rajta. Korra meditál, és Aang mondhatni "szelleme" is ott van vele. Ezt próbáltam a halványítással jelezni, ugyanakkor remélem kivehető mindekét Avatar, noha Korrát helyeztem a főtérbe(azt hiszem érthető miért). A felirat pedig "He lives in you" Jelentése: Ő benned él(ha elrontottam szóljatok! :$). Az Avatar mögött pedig megtalálhatóak az elemek, melyeket képesek uralni. Az Avatar felirat, és az "Isteni médium aki leszállt a halandó világba." írás, azt hiszem nem kérdés miért is van rajta. Visszatérve a designhez, most sötétebb színeket használtam. Az előző háttér a levegő templom volt, azt hiszem napnyugtakor, most ugyancsak a levegő templom szigete a háttér, viszont most éjszaka. Az oldal egésze egy fehér átlátszó "lapra" került, és azon fekete és kékes-szürke betűk, talán így is sikerült egy kicsit érzékeltetnem a kontrasztot, de nem rugaszkodtam el az eredeti sablonszínektől. Emellett megváltoztattam a betűtípust is... az előző abszolút nem v olt jó, az azelőttit pedig az én Chrome-om olvashatatlanná tette... de azt hiszem ez most jó lesz:D Érdekes, hogy elneveztem ezt a kinézetet o.O A neve: Night^^
Mint a múltkori fejlécemnél kínálatba bocsátottam a PNG-t ami az előző fejlécen volt rajta, most is így van:D  És most is szeretném kérni, hogy ugyan felhasználhatjátok ezt a meditáló Korrát, de ugyanígy, ugyanezt az ötletet ne másoljátok le! Köszönöm!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a legjobb design,amit láttam. Nagyon jó lett!

Avatar-fan

Yoi írta...

Köszönöm szépen! :D