2012. augusztus 22., szerda

Avatar hétvége!

Most szombat és vasárnap lesz Aang legendájának (összes évad!!!) ismétlése maaajd Vasárnap este 21:20-kor Korra legendájának 1. részének leadása!!*.*
Ha sűrűn lesitek a Nickelodeont, akkor elcsíphetitek a beharangozóját, de ha nem sikerül, itt egy felvétel róla: Link Ne ijedjetek meg a hajlítás szótól, elvileg normális idomítás szó lesz benne... fúú de rossz lenne... "Mako.. a hajlításom"(Amikor elvette Amon Korra idomítását, és megpróbálnak elszökni miután Mako villámot küld Amonra) Meg "Nem engedhetem hogy Amon elvegye a hajlításotokat" brrr Lin szájából ez szörnyű lenne, bár szerintem ha Tenzinnek ezt mondanák ő is kész lenneXD
Úúú hát naaagyon várom! :D Erre a hétvégére direkt nem terveztem be semmit, engem nem is lehet majd zargatni, én lusta módra egész nap a TV előtt fogok ülni! Azt hiszem 8:45-től kezdődik és egész nap megy estig! :D Sőőt azon gondolkozom hogy előveszem az Avataros cuccaimat.... mondjuk úgy befogom a hajam, mint Korráé(bár nekem rövidebb egy kicsit mint az övé), meg felveszek egy kék ujjatlan felsőt... meg teleaggatom magam az Aangos cuccaimmal... éés a reklámokban, szünetekben rajzolni fogok természetesen Avatart... vagy készítek valami Avatarost!!! Majd lehet teszek fel képet a kollekciómról! :D A LÉNYEG: hétvégén nem lehet majd hozzászólni, mert dőőlni fog belőlem az Avatar így, úgy, ez történt, így volt, ezt vettem észre..stb
Az, hogy mennyire leszek fenn, arról fogalmam sincs :P


Nincsenek megjegyzések: