2012. augusztus 26., vasárnap

Avatar hétvége

Ma volt az Avatar hétvége, és hát én minden részt megnéztem, végignéztem az összes évadot, csak 2 részt hagytam ki, a Sivatag című részt mert azt időhiány miatt kihagyták, és a Szurdok című részt mert akkor elmentem ebédelni:S(bár megvallom őszintén nekem az a rész egy icipicit nem annyira tetszik) Szóval eddigi életem során még nem volt ilyen, hogy egész álló nap Tv előtt ültem és csak reklámokban mentem ki Wc-re vagy ilyesmi. Csináltam ám pár dolgot miközben néztem, meg a reklámok alatt, azt majd máskor felteszem:D
Két napos tévézésem megkoronázásaként jött a Korra, aminek kezdete előtti percekben annyira izgultam hogy szabályosan remegtem. Mikor elkezdődött és meghallottam Tenzin hangját akkor csalódtam. Tenzinnek sokkal úgymond szurtosabb, kaparósabb hangot tettem volna be egy sokkal idősebb férfitól. Ez volt az első csalódásom. Aztán jött Korra hangja. Na az övé tökéletes, az övé nagyon tetszik, jól el lett találva tényleg az övé teljesen jó. Katara dettó, kiváló, és a kis levegőidomár gyerkőcöké is egész jól sikerült. Ám a nagy csapás csak most jött.... HAJLÍTÁS!!?? Miért? Mégis miért? Kérdezem én, miért veri a Nickelodeon az Avatarfanokat a hajlítás szóval??? Egy kis megnyugvás hogy az idomítást is hallottam, szóval vegyesen használják...Oké, tegyük színesebé a szókincsünket, de akkor is... Ez volt a második csalódásom. ja és hogy ne szóljak Tenzin "yip-yip" helyett használt "gyííjááá"járól.(Ezt elég nagy bakinak tartom) Na és EEEENG!!! wuhúú ez az ha így folytatjuk akkor Makóból Mákó lesz, Amonból meg Ááámon és így tovább... brr! :S A többi mellékszereplő hangjával viszonylag el vagyok és meg lehet szokni, főleg hogy egyszer tűnnek csak fel. Lin hangja nekem bejött, szerintem egész jól eltalálták. Végére viszont még egy szívbedöfés, hogy ne legyen egy pici örömöm, jött Amon. Az egy dolog hogy angolul azt mondja a villámos, áramos ember(én így hívom), hogy kiiktasssuk az Avatart, vagy valami ilyesmit, ehhez képest, azt mondja hogy: Erre nem számítottunk/Ez nem volt benne a tervünkben....(főleg hogy mi már tudjuk hogy Amon/Noatak fő célpontja az Avatar) és Amon hangja, nem igaz hogy nincsen egy rémisztő hangú ember Magyaroszágon?! Egy olyan igazi, rejtelmes, idősebb, félelmetes hangú férfi nem akad? 3. nagy csalódás.
Ha legközelebb szinkronot készítenek az Avatarnak oda kell állítani egy fant akinek meg meghallgatni a véleményét és továbbgondolni kell, de annak mindenbe beleszólásának kell lennie! És akkor nem történnek ilyen balesetek..

Szóval vegyes érzelmekkel fekszek le ma aludni, remélem összekapják magukat a fináléra(főleg hogy amúgy már megvan a szinkron csinálva...). Még nem mondok végleges véleményt a szinkronról és a fordításról(mert amúgy szerintem nem lett szörnyű a fordítás sem, egy-két naagy hibától eltekintve), majd ha kb a 10. résznél tartunk akor igen, addig nem mert még hátra van Mako, Bolin, Asami(akiknek nem szabadna elrontani a hangját) és meg ne feledkezzünk Tarrlokról és Tahnoról(na ha őket elszúrják..) na meg még Iroh is.

Aki csak most kezdi el nézni, akkor annak, csak annyit hogy én láttam angolul, eredeti nyelven is a Korra legendáját, és ahhoz viszonyítok. Nektek lehet ez lesz a jó és ezt szokjátok meg, nekem nehéz lesz "átszokni"(bár inkábbelfogadom hogy két hangjuk van).

Bocsi a hibákért, elég sebtében írtam.

2 megjegyzés:

Sophie Storm írta...

Szia! Én is imádom az Avatart. :) <3 Megy már a Nicken a Korrás? Neten már végignéztem az első könyvet, de jó lenne a tv-ben is. Szuper az oldal és jól rajzolsz. :))

Yoi írta...

Már megy, most kezdték újra miután leadtak belőle 6 részt. Köszönöm szépen:)