2012. augusztus 14., kedd

Rajzok

Itt egy pár skicc, amit én alkottam, ezek még nagyon az elején voltak a "rajzos pályafutásomnak"(mintha lenne nekem olyan...), láthatjátok a kék vonalat, hogy csak egy A5-ös füzetből téptem ki lapokat hozzá. A többi rajzom már "kékvonalmentes" lapra készült. Bár azt hiszem van egy lófarkas Zuko még de azt öcsémnek adtam, ő meg eltüntette valahova és fogalmam sincs hol van, mondjuk nem kár érte, mert széles feje lett Zukonak, szóval nem volt valami szép.

Nos ez itt ugye Zuko, gondolom nem is nagyon kell mondanom. Egy kicsit feltupíroztam a haját és dúsítottam, noha nem szándékosan XD Ezzel a skiccel csak az a baj, és a nehézség is az, hogy meg van döntve a feje, és ez bezavarhat nálam ez hajtöméssel jött be : D Mint láthatjátok, nincs fantasztikus színezése, általában fekete árnyalatosan színezem ki őket, és gyorsan összekapva.
Ő meg ugye a nagyon szeretett Tophunk. Ez az első rajzom Tophról, 10 perc alatt megrajzoltam, és meglepetésemre nem is lett rossz! Ez azon kevés rajzok egyike, amik még nekem is tetszenek. A haja nincs valami fantasztikusan kiszínezve, de a skiccek számomra főként a fejek lerajzolásának gyakorlását jelentik. Toph elég könnyű szerintem legalább is ha valaki most kezd bele ebbe a firkálgatásba, akkor azt ajánlom Tophfal kezdje, mert a haja nagy segítség és támaszpont az arcánál. Ez annyira jól sikerült rajzom(Legalább is szerintem xD) hogy ott van az asztalom fölött és gyönyörködök benne, a többi skiccet meg eldugom XD


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nice , ha kell rajzokkal tudom segiteni az oldalt :)

Névtelen írta...

e-mail lemaradt :matyasadorian@citromail.hu

Yoi írta...

Sajnálom de sehogy se tudok küldeni neked emailt, mindenhol hibával visszadob:/