2012. május 14., hétfő

1 hónap!

Igen és igen! 1 hónapos lett az oldal! Szinte hihetetlen számomra az hogy nézik sokan az oldalt! Azt hittem hogy az első egykét hónapban egy két eltévedő látogató idetéved, de ahhoz képest sokan látogattátok meg az oldalt! Ennek felettébb örülök, ezért is készítettem el az új designet!
Az oldalt stílusa és szerkezete is megváltozott. Háttérben a levegőtemplom található, amely olyan hangulatos naplementét sugároz. Ehhez hozzá harmonikus módok próbáltam a színeket kombinálni hogy ne üssenek el egymástól, és hogy egymást erősítsék és szépítsék. Viszont lehet hogy változtatgatni fogok, de csak apróságokat, hogy tökéletesítsem a kinézetet.
És ami a fejlécet illeti... Hiába megy most a Korra hiába égek én is Korralázban hiába megy most a Korra mindenhonnan, én nem akarom elfelejteni Aangot, se Katarát, se Sokkát se senkit az Aang legendájából! Az egy plusz hogy pl Katara benne van Korra legendájába, és Aang fia és Toph lánya, de mint azt észrevettétek sok minden épül még az előző Avatarra és az előző történet szereplőire. Hiába, Aang legendája történetet nem lehet helyettesíteni se lemásolni. Korra legendája (meg amennyit láttam belőle) egy hihetetlenül izgalmas sorozat aminek egy részét sem hagynám ki!Iszonyat jól meg van csinálva és alig várom a végkifejletet! :D
Na szóval remélem tetszik ez az "újítás".
Ja és ide oldalra felraktam egy PNG képet Korráról, aki akarja nyugodtan elviheti, felhasználhatja ahol akarja, bár azt nem merem garantálni, hogy később esetleg nem fogom használni, de azért remélem valaki még hasznát veheti :) (Bár azért nem szeretném ha a fejlécötletem lemásolnák!)
Pluszba még bejelenteném hogy elkezdtem a feltöltését az Aang legendájából az idézeteknek. Még nincs kész de majd folyamatosan lesz felrakva! :D

További szép estét! :)

Nincsenek megjegyzések: