2012. május 10., csütörtök

Bővítések

Noshát azon felül hogy folyamatosan igyekszek jönni nektek az újabb infókkal Korra legendájával kapcsolatban, próbálom még  bővíteni is az oldalt.
Először is megcsináltam a Korra epizódjainak rövid leírását(lásd itt), és hozzálinkeltem a magyar feliratos videót róla. Így aki esetleg még nem látta az most megtekintheti, sajnos csak a 4.részig jutottam de majd bepótolom a többit is! : D
És továbbá megcsináltam Az AVATAR oldalt is ahol leírom ki is az az Avatar? Mi az az Avatar állapot?, és Mi az az Avatar-ciklus? Mindezeket idézetekkel támasztom alá, az Aang legendájából, és képekkel egészítem ki.
És mivel látok igényt arra, hogy megírjam az idézeteket az Aang legendájából, ezért hamarosan azt is felteszem, mivel a statisztika azt mutatja hogy van akit érdekel, tehát hamarosan fenn lesz (mondjuk csak Korra után-azaz szombat után- mert hát megint Korra lázban fogok égni....: D). Mivel nekem össze van gyűjtve jó pár belőle, és mert nekem is vannak kedvenceim, ezért fel fogom rakni minél előbb. Bár ha valaki úgy gondolja szerinte ki lehet egészíteni még pár idézettel szívesen fogadom levelét/kommentjét/hozzászólását : D Meg mondjuk szerintem vannak abszolút tanulságos bölcsességek is benne. Nem tudom csak engem vonz ez a keleti kultúra? : $
És össze kéne dobnom valami jó designet, merthát lássuk be ez nem az igazi... ezzel én is tisztába vagyok, és már meg is van az ötletem az új designhez, csak még a kivitelezéssel vannak gondok x D
Szóval ma két bejegyzéssel is szolgálhatok remélem "kedvetekre voltam" : ) x D

Nincsenek megjegyzések: