2012. május 12., szombat

Korra legendája 6.rész!

Hát én online már megnéztem, és iszonyat ijesztő volt... ugyanakkor nagyon tetszett!!
Itt egy link online megnézéshez: Link
Itt pedig az a link ahol én néztem meg: Link (2:00:00-nál kezdődik!)ANGOL!
Nekem nagyon tetszett és jól éreztem hogy az Arénát kinyitják.. viszont Amon annyira egy számító alak... direkt mondta be a rádióban hogy este megakadályozza a meccset (vagy mit mondott) hogy biztos legyen abban hogy lesznek fémidomítók. Erre számított. Ezért voltak az álruhások a közönség sorai között. Mert ha nem csinálja nem lehet biztos abban hogy lesz védelem, meg így nem tudja mutatni a hatalmát... Az viszont egy kérdés: Most akkor elvette Tahno erejét? és vajon Tahno Korráék mellé áll, mert utálja Amont és védelemként melléjük áll(bár ez tényleg eléggé hát... érdekes lenne) vagy Amon mellé áll mert olyan beszari, hogy a félelem miatt hogy elveszi az erejét/elvette az erejét, mellé áll mert teli a gatyája? Mindenesetre nem igazságosan és nem is szabályosan győzték le a Tűzmenyéteket... mocskos csalók.. már bocsánat a kifejezésért...De vicces volt a képe amikor Korra adott neki egy keményetxD És amikor Mako rákacsintott, hát az az arc, az a kifejező arc...xD
Amin viszont meglepődtem: Tenzin és Lin Bei Fong egy pár voltak! Szóval őróla mesélt Pema! Ő volt az akivel volt Tenzin de Pema bevallotta szerelmét, és végül Tenzin otthagyta Lint! És bejött a számításom.. tudtam hogy Lin több szerepet fog kapni mint eddig, és gondoltam hogy segíteni fog Korrának, az első benyomás az első részben mégis valahogy más volt, de mégis megmentette Korrát.

Egyenlőre nem akarok többet írni, majd ha lesz fent felirat, amivel megnézhetem akkor lehet hogy bővebben is írni fogok : D

Nincsenek megjegyzések: