2012. május 9., szerda

Mi van az előzetesekkel?

Nem tudom észrevettétek-e de a 6. részhez nem kaptunk előzetest(vagy legalábbis én nem találtam jót)...
Vagy ha ezt ennek lehet nevezni.. bár elég szörnyű minőség és csak össze van vágva: Video
Régebben ugye volt a The Path to Korra részek meg előzetesek abból lehet egy kicsit szemezgetni, hogy vajon mi is lesz a 6. részben.
Itt van például ez:
Tudom hogy egy kicsit több van benne mint csak a 6. rész de talán itt van a legtöbb jelenet a 6. részből. 0:24-től 0:34-ig szerintem a 6.részből van kivágva.
Mindenesetre megtudjuk hogy a Döntő közben betör Amon a Poridomár arénába és ott buzdítja a közönséget az idomárok ellen. Aztán Korra utánarohan, és azon a kötélen felkapaszkodik, amivel Amon akar elmenni. Lesz harc a Pro-idomár aréna tetején is. Bár azt nem tudom hogy mindeközben Mako és Bolin mit csinálhatnak. Én úgy láttam mintha a Pro-idomár arénának a pályája alatt vannak, és onnan megy el Korra üldözni Amont.
 Ja és ami még biztos:
Tahnonak elveszi az idomítását Amon. gondolom ezzel is buzdítja a közönséget, hogy az Egyenlőségi mozgalom mennyire hatalmas és hogy ő megállíthatatlan.
Bár így Tahno nem tud, majd harcolni a Pro-idomár bajnokságban...


 És találtam egy tök jó vidit legalábbis szerintem(ennek a végén is láthattok egy kis részt a 6.-ból):
<--Fanvideo!

Érdekes lesz... : D Én már nagyon várom a következő részt!

Nincsenek megjegyzések: