2012. május 7., hétfő

Egy kis Masami és Makorra

Nos tehát itt vagyok megjöttem, most meghallgathatjátok a véleményem erről az egész Masami éa Makorra dologról. Először is szerintem nem szabadna csapattársak között szerelmi szálakat fűzni mert baj lehet belőle... ahogy Mako is mondja...de erre ők is rájönnek később...

Korra szemszögéből...
Korra ugye már elsőre "Makofan" lett. De fél ezt megmondani Makonak, noha szerintem már a 2.részben érezni lehetett hogy lesz valami, ám ugye most az 5. részbe randira szeretné hívni Makot(ezt is Pema "buzdítására")de Mako határozottan elutasítja. Elég rossz lehet. Amikor már tökre reménykedsz, és kapod a pofont. Mert hát ugye ott van Asami aki határozottan frusztrálja Korrát. Szerintem egy Asamit beképzelt apuci kicsilányának hiszi (bár ezt csak szerintem), ezért meg azért mert ott enyeleg Makóval előtte. Biztosan nagyon idegesíti. Bár az is lehet hogy barátok lesznek.... bármi megtörténhet...Gondolom gőgösségből, és mert az elutasítás miatt meg akarja mutatni Makonak, hátha ő nem akarja, akkor majd Bolin, ugyanis az ő randifelkérését elfogadja. És tök jól szórakoznak! Istenem szerintem annyira aranyosak voltak együtt!*w* És amikor felmentek a toronyba és Kora elájult a látványtól... lényeg az hogy szerinte jó időtöltés volt, noha tudta hogy nem fog többet érezni Bolin felé barátságnál.
Mégis szerintem meglepi, hogy Mako mégiscsak aggódik felé... hogy féltékeny... és rájön hogy érez iránta valami a tűzidomár. Ám ugye összeveszik vele, mert hát Mako mindent tagad... Ámbár mint tudjuk az összeveszésekből mindig valami csók kerül ki... hát igen... Mako is bevallotta hogy van valami amit érez Korra iránt és igen elcsattant a csók! Annyira aranyos volt ahogy Korra elpirult, miközben Mako visszacsókolt. Szerintem azt hihette hogy el fogja utasítani. És meglátta Bolin őket. Nos hát. Szerintem Korra ott süllyedt el "szégyenében" (már ha ezt annak lehet nevezni, mindenesetre kellemetlenül érezte magát), hogy megbántotta Bolint, aki viszont hozott neki virágokat is.... Végül is ugye a ringben sem volt valami jó Korra de végül csak bele jött, és megnyerte a meccset a Tűzmenyéteknek. És kibékültek, alap hogy bocsánatot kellett kérnie Bolintól... de szerencsére Bolin elfogadta, szerintem Korra megnyugodhatott egy kicsit és elfogadta Asamit mint Mako bartánője... bár csak Most jön a döntő....
Szegény Korra itt van a Bajnokság, itt van Amon(aki szövögeti terveit a sötétben),  itt van Bolin és Mako, akikkel nem hiszem hogy olyan felhőtlen esz a kapcsolatuk mint azelőtt.... ja és még az edzés Tenzinnel... sok minden egyszerre, de meg kell birkóznia vele.
Mako szemszögéből...
Alapvetően amikor meglátta Korrrát már "bejött" neki. De szerintem ő az a fajta, "megmutatom ki a király, ki az erős és nem mutatok érzelmeket, nehogy tudjon reménykedni a csaj"-féle típus. Mondjuk azzal nincs is baj, mert hát megmondta hogy csapattársak között nem jó a szerelem. Szerintem nem is annyira lepte meg Korra randifrelkérése, jó persze meglepte, bár legbelül jól esett neki. Bolin megmentésénél eléggé összehangolódtak. Inkább szerintem Asami miatt utasította el Korrát. De mint láthattuk zavarta viszont hogy Bolinnal elmegy randira. A saját érzelmei miatt lehetett féltékeny plusz még védeni akarta az öccsét. Mindesetre le akarta aztán hordani Korrát, agy szerintem legalábbis megbeszélni vele hogy legalább a döntőig ne randizgassanak, mert kárt tehet a csapatban. De ugye Korra rájött a titkára. Amit ő ugye természetesen tagadott. Merthát ő olyan kemény hogy nem vallja be az érzéseit, mert attól gyenge lesz legalábbis ezt hiszi... aztán a meccs után csak rászánja magát beszélni Korrával és bevallja neki hogy mit gondol róla... És hát ugye Korra megcsókolja...eléggé meglepi, de visszacsókol, egy kicsit szabadjára engedi érzéseit.... mondjuk az érdekes hogy Asamit egyszer sem láttam hogy megcsókolná...Észre veszik Bolint és utánamegy megkeresni... majd a ringben kibékülnek. és nagy örömére Korra megegyezik csak Barátokban. Szóval szerintem Mako nem tudja mit is akar. tetszik neki Asami de Korrában is megfogta valami, de nem akarja összetörni Asami szívét, meg hát ők pénzelik az egész Bajnokságukat... szóval Mako helyzete is igen kemény..
Bolin szemszögéből....
Bolin mint szerintem mindenki tudja még "gyerek". Mármint nem korban! Inkább még lelkileg, és személyiségileg nincs felnőve, nem olyan komoly mint a bátyja... amivel nincs semmi baj! Én így szeretem Bolint! Annyira bírom olyannak amilyen! De ez az igazság. Ráhajt Korrára, akit szerintem inkább csak havernak titulál be, és szerintem egyenlővé teszi a haverságot, a barátnővel, pedig nem ugyanaz. persze hogy lehet a egy barátnővel haverkodni, ökörködni, de nem csak abból áll. Bár mondja neki Mako hogy ne, mégis randira hívja Korrát. És nagyon jól érzik magukat ugye, szerintem Bolin úgy hiszi Korra neki való.Bolin megnyeri a Tűzmenyétek meccsét, mert ugye Korra és Mako összevesztek, amiből ő nem ért sok mindent... de aztán nyilvánvaló lesz számára és összetörik a szíve, bánatát italba folytja. Nem a legjobb mód, főleg nem a negyeddöntőben! Végül is Megbocsájt Korrának, és titokban azt hiszem reméli még hogy lesz köztük valami...
Bolinnak annyira vicces fejei vannak amin nem lehet nem röhögni! Komolyan amikor megláttam ahogy zokog, hát először röhögtem, aztán sajnáltam. Szegény Bolin! Amikor már reménykedsz benne hogy lesz barátnőd, akkor a saját bátyád veszi el tőled... elég rossz lehet... de hát mint a testvérek mindig mindent megbocsátanak egymásnak.
Asami szemszögéből...
Na ez egy jó kérdés vajon mi jár ennek a lánynak a fejében? Ne mondja senki hogy nem vesz észre abból hogy mi van Mako és Korra között! Biztosan látja... ennyire vak nem lehet! Fogalmam sincs ki ez a lány de eléggé az égből pottyant! Nem tudom én még olyan csavarokat is el tudok képzelni hogy na... mi van ha Amon küldte hogy zavarja össze az Avatárt? Na nem ez ostobaság... Mindenesetre nekem nincs bajom Asamival. Mako úgy tűnik szereti. Boldogok együtt. Akkor nincs ebből semmi. És neki is nehéz gyerekkora volt, hisz elvesztette az édesanyját... Bár megmondom őszintén szerintem ő az a túlságosan tökéletes, gazdag, gyönyörű, kedves... tehát minden egyben... biztos vagyok benne hogy lesz ennek hátulütője... kíváncsi vagyok Mike és Bryan mivel rukkolnak elő... mondjuk az is lehet, hogy majd csak részről részre köddé válik és eltűnik a vászonról.

Tehát most mondom a Makorra fanok ne pánikoljanak ebből holtbiztos hogy Makorra lesz, (gondoljunk csak a Kataang párosra) a Basami párost nem szívlelem... nem hiszem hogy Bolin tetszene Asaminak, bár az is lehet hogy Asami Makon keresztül akar Bolinhoz közel kerülni... na de ez is csak egy buta feltételezés...
Ja és még valami, ez csak egy vélemény a valóság lehet más, ha mégis más sülne ki a történetből, akkor elnézést, csak próbáltam a szereplők helyzetébe képzelni magam. Lehet hogy helyenként tévedtem, ez benne van a pakliban.: )

Na remélem tetszett és egy kicsit elgondolkodtatott! : D (a helyesírási hibákért bocsi, pedig átnéztem..)

Nincsenek megjegyzések: