2012. május 6., vasárnap

Ujjászületés

Sziasztok!
Mivel nem találtam sehol máshol semmilyen jó főként blogolásra alapuló de sok oldalt készíthető oldalt, ezért úgy döntöttem hogy itt maradok, de teljesen átalakítom az oldalt. TELJESEN más lesz int ahogy én azt eredetileg akartam. Sokkal kevesebb oldalra próbálok majd ügyeskedni, sokkal tömörebben és sajnos sok mindentől eltekintve.... Lesz jó pár dolog amit bőven ki akartam elemezni, nos azok el lesznek hanyagolva... sajnálom, de attól még nem lesz hozzá egy kis értékelés! De be kell vallani van rengeteg oldal ami ezeket az infókat leírja szóval én csak egy kis kiegészítés leszek : ) Elvégre itt a kreatív ötleteimet osztom meg veletek, a teóriáimat, gondolataimat és z érzéseket amiket fokoz bennem az Avatar : D Tehát átalakulok de végre beindul most már, és most már tényleg megígérem, hogy értékelést és elemzést fogok írni főként a Korra legendájáról!!! : D
Egy kicsit alakítok és jövök következő bejegyzéssel, ami csak Korráról fog szólni! : )
Na sziasztok! Ma még ha minden igaz jövök! : D

Nincsenek megjegyzések: