2012. május 21., hétfő

Videók

Itt egy-két videó, ha nézelődni akarsz :)
Ezt a videót már csak azért nézzétek meg, mert szerintem jól eltalált, és élvezhető. Ezenfelül azért, mert valószínűleg nem lesz több pro-idomítás, és ebben a videóban ebből sokat kapunk:)
Ez is elég hatásos videó azt hiszem, bár annyira a szöveget nem értem, de azért nekem tetszik:)
Ez is egy igen jó klip, legalábbis szerintem és még a zene is jó! :D Legalábbis én szeretem már elég régóta: )
És a most Makorra fanoknak két szerintem igényesés szép videó. Ezek nem olyan pörgősek mint az előzőek:)
És hogy ne csak Makorra legyen itt egy Borra, mert amúgy szeretjük őket :)
Ez pedig szerintem olyan üdítőxD Na de most komolyan, vicces hangok és pillanatok, lehet hogy a készítő csak próbának szánta én nevettem rajta:D

És a 7.rész???...
Ez pedig valószínűleg egy videó a 7. részből. Rajta ül Nagan: Mako, Korra, Bolin és Asami(talán). én nem tudom, de azt hiszem, valamibe belekeveredtek, hisz sietősek... a minőség elég rossz...

Nincsenek megjegyzések: