2012. május 10., csütörtök

Korra 6.rész további előzetesek!

Korrra 6 részének további talált"előzetesei":
A Youtube folyamatos nézegetésével és keresgéléssel találtam még vidiket:
 Egymás után nézd mert úgy jönnek! : )
Itt például edzés van és valami olyasmiről beszélgetnek hogy Korra azt hiszem azt mondja szeretne egy kávét?! meg Mako mondja hogy szerinte Korra jól játszik és még ahogy Bolin mondja "fantasztikus Tűzmenyétek" , de megmondom őszintén nem nagyon van angol tudásom>.<" Szóval...ne nagyon bízzatok ebben amit írok ..inkább csak linkelem a vidiket xD
Itt ennek a folytatása, csak annyi hogy meg van fordítva a kép. Amit biztos hogy Amon azt mondja -Jó reggelt a Köztársaságiváros lakói! Remélem élveztétek az tegnap esti meccset, mert az volt az utolsó. - Ebben nagyon biztos vagyok hogy ezt mondja... nem tudom valahogy Amon olyan érthetően beszél és még én is megértem... úgy érzem legalábbis...
Aztán mondja hogy el fog menni a Proidomár arénába vagy mi és lerombolja meg hogy az idomárok ellen fellép..de ez abszolút nem biztos!! Ez egy kicsit nehéz volt nekem megérteni...

És ennek az üzenetnek a hallatára mennek el Tenzinékhez...
 És igen Tenzin azt mondja szerintem hogy bezárják az Arénát a fenyegetés miatt....

De szerintem Korráék meggyőzik őket, hisz örülnek valaminek(lásd lejjebb a promonál), ezek szerint akkor le lesz játszva a meccs, és lehet hogy csapdát állítanak Amonnak, hisz mint az előző bejegyzésben írtam, hogy Korra egy kötélen kapaszkodik, nos azon a kötélen rajta van még Lin Bei Fong, szóval tévedtem arról kapcsolatban hogy azzal fog elmenekülni Amon...viszont következtethetünk arra hogy ott lesz a rendőrség, szóval be vannak vonva a dologba... de bármi megtörténhet.


Ja és csak meg találtam a promoját.. de ebben nincs is semmi a részből... csak egy Tűzmenyétes HURRÁ! : D És a hurrából kiderülhet hogy valami jó hírt kapnak a Városházán...
Ez egyre érdekesebb lesz :D Remélem használható információkkal szolgáltam nektek : D

Nincsenek megjegyzések: