2012. május 16., szerda

Kérdések és teóriák

Nos ezután a rész után, meg hát eddig is sok-sok kérdése merült fel... közülük megpróbálok néhányat megválaszolni vagy legalább teóriákat fölvetni....
Nostehát:
Ki lehet Amon? És mit akar? Ha engem kérdeztek akkor egy borzalmas, megrontott ember. Egy ember akit állítása szerint az szellemek felszereltek azzal a képességgel hogy el tudja venni mások idomítását. Nos ez tényleg igaz. DE A szellemek tényleg ezt akarják? Tényleg küldtek neki egy látomást, hogy Egyenlőséget kell teremtenie a világban? Nem tudom... Talán ez csak humbug, amit azért talált ki hogy az embereket maga mellé állítsa. Ha viszont nem az, akkor a szellemeknek mi célja van ezzel? Korrának ideje lenne beszélni velük, és elutazni a szellemvilágba, ami lássuk be neki igen a nehezére esik. Ezek a spirituális dolgok számára nagyon kemény diót jelentenek. Mivel csak Korra áll összeköttetésben a szellemvilággal, ezért szerintem a helyzet egy kicsit kezd húzóssá válni. Ámbár annyiban lehet igaza van, hogy a nem-idomárok kiszolgáltatott helyzetben vannak, hisz igaz hogy a tűzidomárok nagy pusztítást tudnak véghez vinni. Amon azt mondta hogy a tűzidomárok ölték meg az apját és vették el az arcát. És abban is igaza van hogy az idomárok indították a háborúk legtöbbjét. Ennek ellenére, nem hiszem, hogy az a megoldás, hogy ezt az ajándékot amit kaptak az idomítók, el vegye tőlük. Ez egy kiváltság számukra, élniük kell vele. Ám de ne mindegy hogyan... igaza van Amonnak hogy a tűzidomárok hirtelen haragjuk miatt amivel általában meg vannak áldva olyan tettekre képesek amit később megbánhatnak. Akkor sem gondolom hogy az a megoldás hogy mindenkinek el kell venni az erejét.. mondjuk elég nehéz lenne Amon számára... mindenki sorban állna hogy elvegye az erejét? Ez elég ostobaság tűnik. A megoldás a problémára Korrára hárul...
Asami? Ki ez a lány? Nos ez egy nagyon jó kérdés... Nekem abszolút nem szimpatikus Asami, ezt be kell vallanom. Túl tökéletes. Lehet irigységből talán hogy ezt gondolom róla, de szerintem kétszínű és álszent. Senki sem lehet ennyire tökéletes, mint ő. Ugyanakkor szép gesztus tőle és az apjától hogy finanszírozták a bajnokságot a Tűzmenyéteknek. Hallottam/olvastam olyanokat, hogy valószínűleg Amonnak dolgozik. Nem kizárt. És ha megnézzük össze is áll a kép. Bár azt ne érteném hogy Hiroshi miért, de mégis miért állna Amon mellé. nem látok semmit okot rá. habár ahogy ő mesélte valaki meglátta azt, hogy van tehetsége, meglátta, hogy az ötlete, a Satomobil nem hülyeség, és felkarolta. Ez a valaki lehet akár Amon is. Ha Hiroshi Amonak dolgozik akkor nem kétséges hogy Asami is. Asami túl hirtelen jött. Az égből pottyant, jelen esetben motorral érkezett. Valószínűsítem hogy egyre több szerepe lesz a történetben, vagy eltűnik részről részre.. de akkor miért került volna bele?...
Ki lehet Lin apja? Hát igen ez is elég sűrűn foglalkoztatja rajongókat. Nézzük kit ismerhetett meg Toph aki vele egykorú, és együtt lehettek:
Sokka - bár neki ott volt Suki, de valljuk be hogy Toph egyértelműen érzett valamit iránta, III.könyvben látszik ez legjobban.
Zuko - kizárom mert az ő lánya a jelenlegi Tűz Ura, tehát nem lehet Lin apja. Meg amúgy nem olyan forrófejű Lin mint Zuko... nem hasonlít rá...Ugyanakkor Zukonak volt Ba Sing Se-ben egy "hódolója" akit Jin-nek hívtak így könnyen lehet, hogy utána elnevezte lányát Lin-nek....
Haru - Na igen ő egy lehetséges jelölt... Bár csak az invázió előtt ismerik meg egymást, nem beszélnek sokat egymással...de ki tudja a színfalak mögött...a Nyugati Levegőtemplomban...
Colos - ő vele nem sokat beszélt...szinte semmit csak egy rész erejéig a II.könyvben együtt harcolnak Long Feng ellen, de amúgy nem találkoznak.
Teo - Én őt sem tartom kizártnak... az invázió előtt ismerik meg egymást, aztán a levegőtemplomban, még beszélhettek
Herceg - ő meg még túlontúl fiatal hozzá azt hiszem, ámbár voltak közös pillanataik
Vagy ki tudja eddig ismeretlen, egy új szereplő...
Mi lesz Tahno-val? Nos igen... kaptunk egy előzetes videót Link1 és Link2, amiben Tahno-t egy egész más oldaláról ismerjük meg. Valaki visszavett az arcából azok után, hogy elvették az erejét! Eddig eléggé nem bírtam a fejét megmondom őszintén... egy szánalmas alak volt...meg olyan "érdekes" beállásai voltak, és olyan "érdekesen" beszélt...bár ezzel még talán kevésbé volt baj....(Kinek esik le az "érdekes" jelző?:D)  Mindenesetre ahogy Iroh is mondja: "Én hiszek a második esélyben". Ha Tahno képes lesz megváltozni mint ahogy például Zuko tette, akkor én meg tudom szeretni. DE mindig is ott lesz benne az a beképzeltség, az a tudat, hogy ő valaha a legjobb volt. Noha most megkapta a pofont, és elvették azt amivel olyan nagyra volt. HA Tahno viselkedése megváltozik, de gyökerestül, úgy érzem lehet hogy akár szerelmi szálakat is fűzhetünk hozzá. Akár Korra felől de én el tudom képzelni Asami felől is! Így egyre valószínűbb hogy Korráék mellé áll... Nem hiszem hogy szüksége lene rá AMonnak azután hogy elvette az erejét...
Korrát nem látni Avatár állapotban... Vajon sikerül neki belépni majd az Avatar állapotba? Hát lehet Amon ellen muszáj lesz. Mindenesetre nem került nyilvánosságra egy kép sem arról hogy Korra  az Avatar állapotban lenne. Ahhoz nagyon szomorúnak/dühösnek kellene lennie. Ehhez a  eszembe jutott egy őrölt gondolat... LEHET hogy Amon Asamival (már ha neki dolgozik) össze akarja zavarni Korrát, és elvenni tőle Makot. Na ha például Asami bejelentené hogy rávette Makot a házasságra, vagy Asamin keresztül elcsalhatja Makot és elfoghatja,  én nem tudom de lehet Korra belépne az Avatar állapotba. és mivel tudjuk ilyenkor a leggyengébb, Amon chi-blokkolókkal vértezve, könnyűszerrel elvehetné az Avatar erejét egy életre. DE ez csak egy feltételezés! Reménykedjünk hogy ez nem történik meg, viszont a Avatar állapotba lépés valószínűsítem, mivel az utolsó rész címe: Újjászületés. Én nem gondolok másra csak erre. Korrában felébred az Avatar lelke.

Remélem kielégítő válaszokat adtam, ha valaki úgy érzi van még olyan kérdés amivel érdemes lenne foglalkozni, akkor írjon megjegyzést! :D

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én most végeztem az aang részével, de amikor nekialtam a korranak sírtam. Meghalt aang. Eddig csak az első részét láttam a korranak, de bőgtem,mert nagyon hiányozni fog aang. 😢😟